Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

LEVERING

 

Når blir varene mine sendt?

På vårt hovedlager på Økern i Oslo pakker vi fortløpende varer for utsendelse. Er varene på lager så pakkes og sendes dette som regel samme dag. Pakker blir hentet på vårt lager av Posten ca. kl. 15:00. 

 

Arbeidsmiljøsenteret har valgt Spir Oslo som sin samarbeidspartner på lager- og logistikktjenester. De gjør en fremragenede jobb med viktig arbeidstrening for personer som trenger hjelp på vei tilbake til arbeidslivet. Spir Oslo gir blant annet opplæring i logistikkfaget og her kan kandidatene nå ta fagbrev med praksis i vår virksomhet.

 

Husk at lagerstatus på produktene i HMS-butikken vil du alltid kunne se på varen i nettbutikken. Du finner lagerstatus rett under Kjøpsknappen.

Ved bestilling av produkter som ligger på fjernlager eller må produseres, må en regne med ekstra leveringstid. Vi bruker Posten, TNT og budbiler til levering.

 

Hvordan kan jeg spore pakken?

Du finner pakkesporing under “Ordrehistorikk”-fanen her på “Kundesenter”-sidene. Husk at du må være logget inn for å få tilgang til ordrehistorikken din og andre funksjoner i kundesenteret vårt.

 

Så snart vi har pakket ordren din, sender vi ut en leveringsbekreftelse med sporingsnummer til deg på e-postadressen du har oppgitt (det kan ta noen timer før sporingsnummeret blir aktiv, Posten henter pakkene hos oss først på ettermiddagen). Du kan da spore pakken via lenken i e-posten du mottok eller direkte hos www.bring.no. Du kan også logge deg inn på "Min side" i kundesenteret og hente frem ordren under ordrehistorikk. Her inne vil du kunne spore pakken, kunne hente frem fakturakopi og lignende.

 

Vi anbefaler deg å laste ned appen til din valgte transportør til din mobiltelefon. I disse appene kan du følge med på pakken din og få push-varsel når pakken din er klar for å hentes. Du får selvsagt også hentelappen din rett i appen! Smarte greier.

 

Hva betaler jeg i frakt?

Fraktprisene følger Bring og TNT sine soner og satser for levering.

 

Kan jeg hente varer?

Ja, lageret på økern i Oslo kan levere ut varer, men husk at alt må være bestilt på forhånd. Når varene er pakket og ligger klart vil du få en melding om at varene er klare for utlevering.
NB! Utlevering skjer på nedsiden av lageret, ved PORT 1.


Adressen er:
Arbeidsmiljøsenteret c/o Spir Oslo
Spireaveien 8, PORT 1    
0580 OSLO

 

Lager er åpent:
Mandag - torsdag 08:00 - 15:30 (Etter 15:00 må du ringe 469 56 737)
Fredag: 08:00 - 15:00